Skip to main content

Re: [openpass-wg] Synchronization ENABLE-S3

Title: Default Disclaimer Daimler AG

Dear Mrs. Leitner,

Thank you for your mail, that initiative sounds interesting. I hope you don’t mind if I forward it to the other (mostly German) recipients of the wg-mailing list. You are absolutely right, there are strong links between openPASS and topics you mention, like PEGASUS, OpenScenario and in general, standardization in that field.

I will contact you to give you more detailed information about openPASS.

Kind regards,

Jan Dobberstein

Daimler AG
Accident Research, Risk Assessment
RD/KSF (HPC X272)

71059 Sindelfingen

Tel.:     (+49)-176-30931789

Fax:     (+49)-711-3052131703
Mail: jan.dobberstein@xxxxxxxxxxx

Wenn diese Email nicht für Sie bestimmt ist, bitten wir Sie, uns umgehend über den irrtümlichen Empfang zu informieren und diese Email zu löschen. Wir danken Ihnen für Ihre Unterstützung.
If you are not the addressee, please inform us immediately that you have received this e-mail by mistake, and delete it. We thank you for your support.

Daimler AG
Sitz und Registergericht/Domicile and Court of Registry: Stuttgart
HRB-Nr./Commercial Register No. 19360
Vorsitzender des Aufsichtsrats/Chairman of the Supervisory Board: Manfred Bischoff
Vorstand/Board of Management: Dieter Zetsche (Vorsitzender/Chairman), Wolfgang Bernhard, Renata Jungo Brüngger, Ola Källenius, Wilfried Porth, Hubertus Troska, Bodo Uebber, Thomas Weber